Menu
A+ A A-

Web strategy

Goal: Design a roadmap that will guide the projects development and define the results we are aiming at

Define the results we are aiming at

In order to know where we are heading we must first define where we want to get. This means that at the beginning of each project we must clearly define the projects objectives.

Company analysis

We must define the company's competitive advantages in order to ensure that the project design builds upon those advantages.

Competition analysis

We research your competitors web sites and on-line applications in order to ensure that the approach that will be used will offer to your business competitive advantages

Customers profiling

Understanding how your prospects and customers use the Internet creates new opportunities for engagement and provides important information that will be used in site design.

Outcome

A roadmap that will guide the projects development in terms of:

  • Conceptual design and content structure
  • Creative design approach
  • Technology that must be deployed (use of CMS, custom development, microsites development, etc)
  • Web promotion needed

Ορισμός των αποτελεσμάτων που επιδιώκουμε

Για να γνωρίζουμε πού οδεύουμε πρέπει πρώτα να καθορίσει πού θέλουμε να φτάσουμε. Αυτό σημαίνει ότι κατά την έναρξη του κάθε έργου θα πρέπει να καθοριστούν σαφώς οι στόχοι των έργων.

Ανάλυση Εταιρείας

Πρέπει να καθορίσει τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της εταιρείας, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι ο σχεδιασμός του έργου βασίζεται αυτών των πλεονεκτημάτων.

Ανάλυση του ανταγωνισμού

Διεξάγουθμε έρευνα των ιστοσελίδων των ανταγωνιστών στο διαδίκτυο και on-line εφαρμογές, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι η προσέγγιση που θα χρησιμοποιηθεί θα προσφέρει στην επιχείρησή σας ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.

Προφίλ Πελατών

Η κατανόηση του πώς οι προοπτικές θα χρησιμοποιούν για τους πελάτες σας στο Διαδίκτυο δημιουργεί νέες ευκαιρίες για τη δέσμευση και παρέχει σημαντικές πληροφορίες που θα χρησιμοποιηθούν στο σχεδιασμό του site.

Αποτέλεσμα

Ένας οδικός χάρτης που θα καθοδηγήσει την ανάπτυξη έργων από την άποψη του:

  • Βασικού σχεδιασμού και την δομή του περιεχομένου
  • Δημιουργική προσέγγιση του σχεδιασμού
  • Τεχνολογία που πρέπει να αναπτυχθεί (χρήση CMS, ανάπτυξη, microsites ανάπτυξη, κλπ)
  • Προώθηση ιστοσελίδων που απαιτείται
back to top
wcag